BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 10, 2011

mungkin itu yg terbaik ~

maafkan aku jika ini menyakitkan hatimu..
maafkan aq jika aku tak boleyh jadi yang yang terbaik untuk mu..
mungkin ini semua telah d'takdirkan..
aku hanya mampu bersabar dengan dugaan ini..
perpisahan ini memang menyakikan bagi ku...tapi perpisahan ini mungkin
membahagiakan kamu..aku dapat rahsiakan ada yang kamu rahsiakan..tapi
sampai sekarang kamu masih tanak ngaku..sampai hati kamu kan??
tape aku terima tu semua..ada hikmah d'sebalik perpisahan ini..semoga
kamu bahagia dengan si dia..maafkan aku jika kamu rasakan ini tidak adil buatmu..
tapi ini untuk kebaikan aku juga..aku tanak d'permainkan lagi..tanak d'perbodohkan lagi..
kalau aku silap membuat andaian anggap sajalah kite tiada..kalau ada pon jodoh xkemana pon..
hope kamu bole maafkan aku..aku na kamu tahu..aku sangat menyayangi dirimu..<3 <3

0 comments: